Основно почистване
Основното почистване се препоръчва за домове, при които не са извършвани почистващи дейности за по-дълъг период от време или такива, които са останали необитаеми за определен период от време.
Основното почистване включва почистване от А до Я и привежда дома в готов за обитаване вид, като му връща свежестта и необходимото ниво на чистота. Препоръчваме основно почистване на дом/офис да се извършва минимум веднъж на 3 месеца.
Някои от нашите клиенти
Част от нашите услуги
ПОЧИСТВАНЕ НА ПРОЗОРЦИ, ДОГРАМА, ПЕРВАЗИ
ОСНОВНО ПОЧИСТВАНЕ НА БАНЯ
(ПОД,СТЕНИ,САНИТАРИЯ)
МАШИННО ПОЧИСТВАНЕ НА ТВЪРДИ НАСТИЛКИ (ГРАНИТ,МРАМОР,ТЕРАКОТ)
МАШИННО ИЗПИРАНЕ НА МЕБЕЛИ И ТАПИЦЕРИИ (ДИВАНИ, МАТРАЦИ И ДР.)
ОСНОВНО ПОЧИСТВАНЕ НА КУХНЕНСКИ БОКС
ПОЧИСТВАНЕ НА ОСВЕТИТЕЛНИ ТЕЛА
ПОЧИСТВАНЕ НА КЛЮЧОВЕ ЗА ОСВЕТЛЕНИЕ, КОНТАКTИ И ДР.
ОБЕЗПРАШАВАНЕ НА ТРУДНОДОСТЪПНИ МЕСТА




Почистване след ремонт
Премахване на всички следи от ремонтни дейности и привеждане на помещението в състояние подходящо за нанасяне. С помощта на нашите професионалисти, с правилната техника и препарати, след тази услуга имота ще бъде приведен в идеално за ползване състояние.
Почистването след ремонт може да се извършва на етапи, в зависимост от това до къде е стигнал ремонтът и какъв е планът му. Целта е да се предотврати натрупването на големи количества прах и строителни отпадъци. При почистването използваме специализирани препарати, които са предназначени за различен тип повърхност и щадят мебелите от изхабяване и нараняване.
Някои от нашите клиенти
Как работим?

Събираме информация


Правим оглед
Калкулираме най-добрата цена
-
Как да разбера цената на услугата ?Всеки един обект има своите специфики. Поради тази причина е необходимо да организираме посещение от наш представител. В рамките на 20-минутен оглед ще установим нужния брой персонал, перидични почиствания, ежедневни отговорности, доставка на консумативи и т.н. След това ще изпратим индивидуална ценова оферта, която отговаря на Вашите специфични нужди.
-
Как гарантирате качеството на услугата ?На база нашия опит разработихме специална Система за контрол на качеството. При абонаментната поддръжка се изготвя план-график, като целият процес се описва детайлно по часове, дейности и служител за изпълнението им. Всеки обект има назначен индивидуален супервайзер който проверява изпълнението на дейностите и реагира в случай на непредвидени ситуации.
-
Със стационарни хигиенисти ли работите?Работим с изцяло стационарно позиционирани хигиенисти поради простата причина, че всеки обекти има своите особености и тънкости. Когато хората работят на едно и също място научават тези детайли и повишават качеството на услугата. Основните годишни почиствания се извършват от нашата мобилна група.
-
Всичките Ви служители ли са с проверено минало?Най-важното за облика на компанията ни е това как служителите на терен ще си свършат работата. Затова подхождаме към подбора и обучението им с особено внимание. Всички наши служители преминават вътрешно обучение и предоставят свидетелство за съдимост. По-голямата част от тях са дългогодишни наши служители и са доказали професионализма си във времето.
-
Кога се случват почистванията ?За всеки офис изработваме индивидуална почистваща програма, съобразена според вашите изисквания. Предлагаме ежедневни, нощни, двуседмични или седмични услуги, в зависимост от вашите нужди за почистване.
-
Какъв процесът на плащане и договорът който се сключва ?Обикновено се подписва едногодишен договор, който НЕ е анагажиращ т.е в случай на някаква неудовлетвореност може да се прекрати едностранно с 30 дневно предизвестие. Плащането се случва по банков път.
-
Имате ли референции от доволни клиенти ?Разбира се. Разполагаме референции от настоящи клиенти, които ще ви предоставим в случай на потенциална съвместна работа.
-
Какъв вид почистване предлагате?Нашият спектър от услуги покриваа цялостното почистване на една сграда от А до Я. Предалгаме: ✅ Ежедневна поддръжка ✅ Почистване на фасади по алпийски способ ✅ Почистване на труднодостъпни прозорци ✅ Почистване на меки подови настилки ✅ Пране на мека мебел и работни столове ✅ Доставка на консумативи И други
-
Колко ще струва основно почистване ?Цената на всяко почистване се определя от няколко компонента - спецификите на обекта, квадратура, степента на замърсяване и т.н Обикновено основните почиствания варират между 4 и 6 лв на м2. ✅ Свържете се с нас и ще Ви изготвим персонализирана оферта, която отговоря на Вашите конкретни нужди.
-
Колко време преди това да се обадя ? Работите ли в събота и неделя ?Работим в рамките на цялата седмица. Хубаво е да се обадите 5-6 дни по-рано за да ви впишем в графика. Обикновено уикендите са най-заетите дни, поради факта, че повечето хора са свободни именно тогава.
-
Влизате в дома ми. Как гарантирате сигурността на жилището и вещите ми?Знаем, че да ни допуснете в дома си изисква голямо доверие от ваша страна. Екипите ни са съставени изцяло от хора, които работят на договори в компанията и са се доказали във времето. ✅Всички служители преминават задължителни проверки на предишен опит ✅Представят Свидетелство за съдимост
-
Колко време отнема почистването ?Обикновено почистването се случва в рамките на един работния ден. Екипите ни са от по няколко човека, оперативни са и разполагат с качествена техника и препарати. Това скъсява времето за почистване до минимум. Разбира се, в зависимост от детайлността на почистването и квадратурата, времето за почистване може да варира.
-
Ако имам забележки към почистването ?Имаме политика за гаранция на качеството. Ако не сте доволни от почистването, заявете това при предаване на обекта и ще отстраним нередностите, без да задаваме въпроси.
-
Може ли да не съм вкъщи докато се почиства ?Разбира се. Необходимо е да има човек, който да ни отвори. Уговаряме се за ориентировъчното време, което ни е необходимо за да почистим и малко преди да приключим Ви звъним, за да издадем обекта и да върнем ключа.
-
Имам домашен любимец. Трябва ли да го изведа по време на почистването?Ако домашният любимец не е в дома ви, докато почистваме, със сигурност ще бъде от помощ. Ако няма как да се случи, обаче, ще се намери начин да се организира. Обикновено когато се почиства едната стая, животното е в другата.